زندگی مازندگی ما، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
انتظار من برای امدنتانتظار من برای امدنت، تا این لحظه: 18 سال و 3 روز سن داره
شیواشیوا، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه سن داره

نبودن تو یعنی...

قصه های من برای تو

1394/1/31 14:06
نویسنده : شیوا
151 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم

خوبی مامانی؟ مامانی امروز اومدم یه چیزی بهت بگم. مردم میگن "حاملگی پوچ" من از این کلمه خیلی بدم میاد. یعنی چه؟ پوچ؟ من قبول ندارم. تو عسل من بودی و هستی نازنینم. تو یه روز میای پیشم و من و لبریز از شادی میکنی مهربونم. لطیفترین حس من خواهی شد. چشمهات مامن خستگی هام میشن. پاها و دستای کوچکت همه عشق میشن و منو سیراب میکنن. تو وقتی بیای عسلم، من اون روز دوباره متولد میشم. وقتی بیای دیگه دنیای من تو میشی.

بیا نازنینم. بیا و نذار من 19 مرداد 94 به دوباره چشمام خیس یادهای گذشته بشن گل همیشه بهارم.

پسندها (3)

نظرات (3)

سمیه
31 فروردین 94 15:47
عزیزم االهی که خدا جواب دل خسته وشکسته تو بده عزیزم شیوا جونم برات از خدا صبر وارامش ومامان شدنت به همین زودیا رو از خدا میخوام ... الهی که خدا بحق این ماه عزیز برات بخواد
شیوا
پاسخ
سمیه عزیزم
الی
1 اردیبهشت 94 13:50
شیوا جون دردت رو میفهمم از ته دل دعا میکنم خیلی زود جواب صبر این چند سالت رو خدا بهت بده ... یهویی و غیر منتظره ایشالا اشک بعدی رو تخت سونو وقت شنیدن صدای قلبش با شه
شیوا
پاسخ
یعنی ممکنه الی جونم؟ کاش همینطور بشه و من دوباره به تهران نرم مگر برای خرید سیسمونی عشم.
ساقه
1 اردیبهشت 94 22:31
سلام گلم خوبی چرا دیگه بر نمیگردی به گروه
شیوا
پاسخ
سلام مامان ساقه گلی.. عزیزم برمیگردم به زودی.