زندگی مازندگی ما، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
انتظار من برای امدنتانتظار من برای امدنت، تا این لحظه: 18 سال و 14 روز سن داره
شیواشیوا، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

نبودن تو یعنی...

تفلد بازی

1393/9/9 18:42
نویسنده : شیوا
287 بازدید
اشتراک گذاری

بیست و شش سال پیش چنین روزی، دختر کوچولوی تپلی با موهای فرفری و بور در غربی ترین نطقه ایران در یک شب سرد و برفی به دنیا آمد. پدر و مادر دخترک منتظر اومدن پسر بودند ولی با یه دخمل مو فرفری لُپ قرمزی سوربرایز شدن.

پریروز الناز اس زد که کی وقت داری بریم بیرون؟ منم گفتم نمیدونم چرا دل بیرون رفتن ندارم اگه میشه فردا وقت دارم بیا خونمون. النازم دیروز ساعت 11 اومد و با کادوهاش منو سورپرایز کرد که مثل هر سال تولد منو یادشه . تولدمو تبریک گفت. و دیروز تا حدودای ساعت 5 کلی گفتیم و خندیدیم و چقد گفتم که جاش کنار من همیشه تو دانشگاه خالیه راجع به استادامون حرف زدیم راجع به برنامه هام بعد تموم شدن درسم و خیلی چیزای دیگه و در کل روز خوبی داشتیم.

شبش همسری اومد و کیک کوچولو گرفته بود و تولدمو بازم تبریک گفت. و اومدیم نشستیم جشن دونفرمون شروع شد. و مثلا خواست خوشحالم کنه اما تا گفتم میخوام هفته دیگه برم خونه خواهرم خیلی شیک و مجلسی جشنمون و به هم زد و صداشو برد بالا و منم قشنگ سکوت کردم و نه کیکی خوردیم نه چیزی و رفتم خوابیدم فقط یادمه ساعت ۱۲ پاشدم رفتم مسواک زدم و باز رفتم خوابیدم. فقط میدونم این آدم عادت به خوشی و شادی نداره. و اینطوری بود که اقای همسر عزیزم جشن منو و زحمت خودشو بر باد داد.

نمیدونم سال دیگه این موقع کجام و چکار میکنم اما از خدا میخوام و طبق معمول هر سال آرزو میکنم مامان شده باشم. و نی نی خوشگلم که خیلی زود منو تنها گذاشتی مثل همیشه بهت میگم مامانی هر جا که رفتی خدانگهدار اون ور دنیا که رفتی خدانگهدار.
خب این هم از تولد امسال.

 

پسندها (4)

نظرات (5)

شیرین مامان شادلین
9 آذر 93 19:08
سلام عزیزم خیلی اتفاقی وبتو دیدم فقط از خدا برات صبر میخوام منم اون رکزها فقط غسل صبر میگرفتم خدا شادلینو بعد از 12 سال برامون داده منم خیلی گفتم چرا من انشآلله بزودی خبر حاملگیتو بهم میدی منتظرم
شیوا
پاسخ
سلام شیرین جون خیلی خوشحامل که خدا پایان خوشی برای داستان انتظارتون قرار داده. انشاالله
مامان فاطمه
9 آذر 93 19:33
شیوا جان انشاالله که به زودی صاحب یه نی نی خوشگل و سالم میشی
شیوا
پاسخ
مرسی عزیزم.
یاسی
11 آذر 93 14:04
عزیزم تاحالانذر چهل شب زیارت عاشوراکردی؟ اگه کردی وجواب نگرفتی که بایدازیک دردیگه واردبشی مثلا آقاجوادالائمه یا باب الحوائج حضرت عباس یاسه ساله اباعبدالله.... نذرکن براشون زیارت عاشورابخون.... اگرم تاحالاچله روامتحان نکردی پیشنهادمیکنم این کاروبکنی ضررنمی کنی مطمئن باش... کم کمش اینه که به آرامش روحی می رسی....دستورانجام چله زیارت عاشورارو می تونی ازاینترنت برداری .... مال مرحوم نخودکی جامع وکامله.....
یه مامان منتظر
15 آذر 93 0:41
سلام شیوا جون تولدت مبارک
شیوا
پاسخ
سلام عزیزم..ممنون.
مامان
16 دی 93 8:30
عزیزم خیلی برام جالبه که می گی اسمت اسم یه اشیاء است میشه بگی چی هستش؟؟؟هر چی فکر می کنم اصلا به ذهنم اسمی با این خصوصیت نمی یاد...با اینکه ندیدمت احساس می کنم شیوا بهت می یاد خیلی برات دعا می کنم انشاالله بزودی زود پست جدیدت خبر خوش بارداری موفقت باشه توکل بخدا...اسم اصلیتو بیزحمت بگو
شیوا
پاسخ
مامان عزیز اسم من که میگم اسم اشیاست در واقع اسم اصلی شناسنامه ایم نیست بلکه مامانم اینا از قدیم عادت کردن منو با این سام صدا بزن که بعدها متاسفانه این اسم همه گیر شد البته انچنان بد هم نیست و معنی خوبی داره و استعاره از پاکی و روشناییه اسم اصلی خودمم بذار اینجا ناگفته بمونه و اسم قشنگیه.