زندگی مازندگی ما، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
انتظار من برای امدنتانتظار من برای امدنت، تا این لحظه: 18 سال و 14 روز سن داره
شیواشیوا، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

نبودن تو یعنی...

*کلاف*

1393/9/9 18:33
نویسنده : شیوا
255 بازدید
اشتراک گذاری

یاد آن شرلی افتادم. وقتایی که سردرگم میشد و احساس تنهایی میکرد. نمیدونم من این روزها بیشتر به آدمها توجه میکنم یا آدمهای دور برم هستند که واقعا بی توجه شدند؟

اساس وقتی تو آدم یباشی که به اطرافیانت توجه زیاد نشون بدی اونا بهت بی توجه میشن. اصلا همیشه باید تعادل رعایت بشه تا تو قربانی نباشی. مثلا وقتی تو اونقدر به رفتار و افکار دوستات و خانواده ات نسبت به خودت اهمیت بدی اونا دیگه یواش یواش نسبت بهت بی توجه میشن و تو تنها میمونی. مثلا وقتی تو زود زود به مامانت خواهرت براردت زنگ بزنی و حالشونو بپرسی دیگه اونا یادشون میره که تو هم نیاز داری بهت توجه کنن و محبت. دیگه انگار تویی و یک رابطه فیکس. که تو اون فقط تو شروع کننده ای که اگه  بعد ده روز هم بهشون زنگ نزنی انگار نه انگار.

این روزها این حال و روز منه. ساعتها منتظر یمشم ببینم کی بهم زنگ میزنه.ببینم من و وجودم تو این دنیا برای کی مهمه؟ ببینم آیا کسی دلتنگ من میشه؟ ولی نه..یه ماه هم به هیچ کدومشون زنگ نزدم ولی هیچ کدومشون سراغی از این دل تنها نگرفتن.

شاید من مردم و خودم خبر ندارم. شاید من اونقدر آدم بدی بودم که کسی دلش براش من تنگ نمیشه. این روزا از خودم بدم میاد. از سکوت دوستان در مقابل حرف زدنم بدم میاد. از تنهایی خودم..از اینکه درست شب امتحان برام مهمون اومد...ازاینکه چند ساله من مردم و کسی به فکر م نیست بدم میاد.

چرا؟؟؟؟؟؟؟

چرای این ماجرا برام مهمه. چرای اینکه من اینقدر دور شدم برام مهمه.

چرای اینکه هیچ کس به من اهمیت نمیده برام مهمه.

ولی دلم میخواد از همه این مردم دور شم. و سعی میکنم دیگه تا مدت زیادی به کسی زنگ نزنم و پیام هم ندم. ببینم یادشون میفته که منم زنده ام و هستم و نیاز به محبت.

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامانش
9 آذر 93 19:03
عزیزم خودت را ناراحت نکن. منم خیلی ازاین جور فکرا به سرم میزنه ولی مگه بقیه چقدر اهمیت دارن؟ فقط و فقطو فقط خود ادم براش مهمه .باور نمیکنی...؟ متاسفانه الان طوری شده بدا عزیزترند اگه میخوای عزیزی دیگران باشی پس بد باش ولی اگه میخوای خوب باشی و خودت باشی به هیچ کس غیر از خودت اهمیت نده. موفق باشی عزیزم
شیوا
پاسخ
سلام .. نمیدونم شاید چون تو بچگی هام خیلی مورد توجه همه بودم و شاد و شنگول بودم ولی باز هم تلاش میکنم برام مهم نباشه حتی اگه تنهای تنها بشم.
دلسارا
10 آذر 93 0:59
عزيزم دلم ميگيره ... بذار از راه دور بغلت كنم . اگه تهراني بهت آدرس به دكتر بدم . دخترخالم كه اصلا پريود نميشد رفت پيشش و همون ماه اول حامله شد . شايد به تو هم جواب بده سلام ممنون عزیزم...خیلی لطف داری. من تهران نیستم ولی برای اسفند وقت دکتر دارم و میخوام این دفعه تهران درمانمو انجام بدم.