زندگی مازندگی ما، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
انتظار من برای امدنتانتظار من برای امدنت، تا این لحظه: 18 سال و 8 روز سن داره
شیواشیوا، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

نبودن تو یعنی...

کاراگاه وارد میشود...

1393/3/22 21:27
نویسنده : شیوا
205 بازدید
اشتراک گذاری

یه روزی وقتی خیلی از این روزها فاصله میگیری. همه چیزش برات خاطره انگیزه. واسه همین میخوام برا خودم بنویسم که یادم بمونه.

امروز ساعت 10 و نیم امتحان "انگلیسی با اهداف ویژه" داشتیم استادش خیلی آدم عجیبیه ولی دیگه امرزو شور عجیب بودن و درآورد و البته اوقات خوشی هم سر جلسه پر استرس امتحان فراهم کردند.

ناگفته نماند این آقای دکتر تا 7 سال قبل به مدت 6 سال انگلیس زندگی کرده و الان شدیدا ادعا داره که براش سخته خودشو با محیط اینجا تظبیق بده تعجبعینکمتفکر خلاصه این ادعای اونه دیگه. و هر جلسه کلی برامون از خاطرات انگلیسش میه از خیابونای منچستر و از لندن و دانشگاه کمبریج و از اینکه اگه اونجا میمونه الان میلیارد بود.

و کلی هم با اساتید گروه مشکل داره. و اخیرا شدیدا باهاشون لج کرده.

امروز با یک کت شلوار سبز و یه پیراهن سبز روشن و کفشهای کرم ورنی و خیلی ظاهر غیر معمول اومد سر جلسه مهمتر از همه اینکه عینکهای آفتابی شو در نمی آورد. و انگار که یه کاراگاه باشه رفتار میکرد. مثل پوارو. حرف زدنش..راه رفتنش.. اداهاش...بلافاصله هم که رسید سر کلاس با همون حالت و حرف زدن گفت فلانی لطفا برو از ماشینم موبایلامو بیار. بعد که برگه ها رو پخش کرد. کاراش جالبتر شد. و پیپشو درآرود و روشن کرد. و دیگه کلا انگیسی شد. هیس

بعد رو به خانوم "ع" گفت خانوم "ع" اصلا حالم خوب نیست.(میخواستم بگم مشخصه استاد)

کناره پنجره کلاس پسرایی بودن که خیلی سر و صدا راه انداخته بودن و مزاحم امتحان بودن. استاد پ.ارو پنجره رو باز کرد و شروع کرده با انگلیسی فحش دادن (باز با همون تن و  قیافه کاراگاهانه).......

پسرا هم همشون شکه شده بودن بیچاره استاد گرام هم اونقدر این فحشا رو با لهجه غلیظ انگلیسی میگفت و سریع که اونا اصلا نفهمیدن طبیعی هم هست اون بیچاره ها دانشجوی حقوق بودن آخه.

بعد یه 5 دقیقه هم استاد گرام جلسه رو کلا ترک کرد و به ما کاملا اجازه تقلب داد.هیسدرسخوان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای ملیسا
23 خرداد 93 0:54
همه هست آرزویم که ببینم از تو رویی / چه زیان تو را که من هم برسم به آرزویی ضمن عرض سلام و تبریک خجسته میلاد منجی عالم بشریت ، وبلاگ ملیسا خانم ، دختر دوردونه بابا ، با عکسهای جدیدش به روز شد . خوشحال می شیم اگر به کلبه مجازی ملیسا تشریف بیارید و با نقطه نظرات سازنده و یادگاریهای قشنگتون ، روزهای قشنگ ملیسا رو زیباتر کنید.
مامان 93
24 خرداد 93 21:15
سلام با عنایت پروردگار و کرم و بخشش ائمه من حاجت قلبیمو گرفتم خدا خیلی سوپرایزم کرد بطوری که اصلا باور نمی کنم میتونین سوپرایزمو تو وبلاگم بخونین ممنون ان شاالله شما هم هر چی از خدا میخاین بهتون بده الهی امین