زندگی مازندگی ما، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
انتظار من برای امدنتانتظار من برای امدنت، تا این لحظه: 18 سال و 8 روز سن داره
شیواشیوا، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

نبودن تو یعنی...

خونــــــــــه

1393/3/14 8:32
نویسنده : شیوا
210 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها دلم عجیب خونه خودمو میخواد. خونه ای که راحت توش نفس بکشم. خونه ای که کسی بهم نگه در و باید اینطوری ببندی. در حالیکه فکر نکنم مستاجری رو کسی مثل من رعایت کنه. اونم من. واقعا نمیدونم چطور در و ببندم چون هر وطری میبند به خدا صدا داره و بهم بر خورد اقای صابخونه وقتی اومدی و بهم نشون دادی که در و اینوطوی ببندم سوت.نه به خاطر اینکه گفتی در درجه اول به خاطر اینکه من در و اروم میبندم و گفتی.

خونه ای که بتونم راحت برم حیاطش و هر چقدر دلم میخواد اونجا قدم بزنم اینجا از حیاط فقط و فقط برای بیرون رفتن و اومدن تو خونه استفاده میکنیم. حتی خونه قبلی هم با اینکه حیاط خلوتش فقط مال خودمون بود ولی مگه جرات میکردم برم اونجا اون پیرزنه میمود رو تراس و منو دید میزد که مثلا الان قراره چکار کنم. یا اون شبی که لیلا اینا خونه مون بودن ..لیلای بیچاره دلش خواست تو حیاز مسواک بزنه که پیرزنه اومد رو تراس و تا ما نرفتیم تو اونم نرفت. انگار که همو بغل گوش ما بود.

خلاصه که دلم بد جوری چهار دیواری اختیاری خودمو  میخواد.متنظر

ولی اووووووووووه..کو تا بتوینم اولین ریالشو بذاریم. هنوز به خاطر شاریط درس خوندن و درمانهای زیاد برای نی نی نتونستیم حتی یه ریال هم برا یخونه بذاریم کنار. و معلوم نیست ایا تا 10 سال دیگه بتوینم به ارزوم برسم یا نه.غمناک

القصه..من امروز دلم خیلی گرفته بود. هر چند که درسای زیادی برای خوندن دارم ولی اگه امروز نمینوشتم دلم بیشتر میگرفت.

پ.ن: نظرات پستای قبلی و واقعا نتوستم تایید کنم چون نمیتونم بدون جواب همینطوری تایید کنم. به نظر من درست نیست جواب محبت دوستان رو ندم.محبت

پسندها (5)

نظرات (6)

مامان ریحان
16 خرداد 93 11:18
شیوا جون ان شالله به زودی صاحبخونه بشید میدونم مستاجری سخته
شیوا
پاسخ
ممنون مامان ریحان جون..
مامانی
19 خرداد 93 13:13
سلام.توفیق الهی نصیبتان شده تشریف بیارید.منتظرتونیم
هستی شاد
19 خرداد 93 20:23
انشاا.. خیلی زود خونه می خریید من خوب درکت می کنم چون توی این شرایط زندگی کردم ولی برای من ثابت شده پول خونه رو خود خدا جور می کنه و بس
شیوا
پاسخ
هستی عزیزم درست میگی. منم به این اعتقاد دارم. ولی بعضی روزا آدم دلش میگیره وگرنه کلا زیاد پاپی این چیزا نیستم. خدا بزرگه و به موقع هر پیزی و به آدم میبخشه.
مهسا
22 خرداد 93 6:23
اعلان زمان مشترک دعا و توسل عمومی جهت تعجیل ظهور امام عصر علیه السلام با توجه به روایات نقل شده از اهل بیت علیهم السلام در مورد تأثیر دعای همگانی و نیز بر اساس اهمیت فوق العاده شب نیمه شعبان که هم شب میلاد آن امام رحمت و مهربانی و هم با فضیلت ترین شب سال پس از شب قدر است، حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی فرمودند: سزاوار است عموم مؤمنین و مؤمنات در آن شب عزیز پس از قرائت سوره یس و اهداء آن به آستان مقدس ولیعصر ارواحنا فداه و خواندن زیارت سلام علی آل یس، رأس ساعت 11 شب نیمه شعبان دعای فرج را بخوانند و تعجیل ظهور مولود نیمه شعبان را از خداوند متعال درخواست کنند. همچنین مناسب است تا در تمامی مکان های مقدس و مجالس جشن و سروری که در آن شب تشکیل میگردد این قرائت سوره یس و دعا و توسل همگانی انجام گیرد.
مامان
22 خرداد 93 10:32
شعبان شد و پيک عشق از راه آمد عطر نفس بقيه الله آمد با جلوه سجاد و ابوالفضل و حسين يک ماه و سه خورشيد در اين ماه آمد عید مبارک عزیزم مرسی عزیزم ..عید شمام مبارک.
حمیده
2 مرداد 93 23:23
عزیزم خدا خیلی بزرگه... ایشالا به حق همین ماه عزیز به زودی زود به تک تک ارزوهات برسی
شیوا
پاسخ
مرسی حمیده جون.