زندگی مازندگی ما، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
انتظار من برای امدنتانتظار من برای امدنت، تا این لحظه: 18 سال و 8 روز سن داره
شیواشیوا، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

نبودن تو یعنی...

فصل امتحانات

1393/3/3 15:08
نویسنده : شیوا
199 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دوستای عزیزم مدتی کمتر میتونم سر بزنم و درگیر درسام. لطفا ازم دلگیر نشین. تابستون وقتم بیشتر میشه. اخرای خرداد انتقال دارم. جوجه های برفی مو میارم. و محتاج دعاهاتونم. مطمئن باشید تو همه دعاهام اسم همه دوستای منتظرمو میبرم منم. اگه خدا لایق بدونه. فقط کسی به من نگفت چطور این باکس ارسال مطالبمو درست کنم؟ هر چی پاراگراف بندی میکنم همه نوشته هام به صورت پیوسته و بدون فاصله میاد................. و بسیار اعصابمو خورد کرده. لطفا اگه میدونید بگید چطور درستش کنم؟
پسندها (2)

نظرات (11)

فاطمه ع
2 خرداد 93 20:48
سلام گلم منم امتحانام داره شروع میشه باید کم پیدابشم بابت مشکلت بهتره بری داخله همین نی نی سایت بعضی از دوستان این مشکلو احتمالٱ داشتن من بلد نیستم
شیوا
پاسخ
پس بریم بخونیم البته اگه این نت بذاره. موفق باشی گلم.
فاطمه ع
2 خرداد 93 21:07
شیوا جان همون قسمت که مدیریت وبلاگ هست بالاش قسمت پرسش پاسخ برو اونجا سوالتو مطرح کن یا بررسی کن شاید کسی مثل مشکله شمارو داشت استفاده کنیدعزیزم ببخش گلم بیشتراز این نمیتونستم کمک کنم
شیوا
پاسخ
ممنون فاطمه عزیزم. ولی همچنان جواب سوالمو پیدا نکردم و دلم نمیخواد این قالب وبمو عوض کنم.هر چند احتمال میدم مال قالب باشه قالبهای اوازک برای نی نی وبلاگ نیست.
مامان
5 خرداد 93 15:14
سلام عزیزم .عیدت مبارک باشد . امیدوارم که همیشه شاد و سالم و سرحال باشید .به من سر بزنید عزیزم
شیوا
پاسخ
مامان جون حتما سر میزنم و این پست اخرمم برای همین نوشتم که دوستان فکر نکنند کم لطفم. عیدتو ن هم مبارک و خجسته باد انشاالله.
هستی شاد
6 خرداد 93 1:05
جهان بهشت وصال محمد است امشب چراغ ماه، بلال محمد است امشب زمین مکه گل انداخته ز بوسه نور خدیجه محو جمال محمد است امشب مبعث پیامبر اکرم مبارک
شیوا
پاسخ
سلام هستی بانو عزیز. عید شمام مبارک. من این عید و مبارک و به خاطر امتحانا از دست دادم.
مامان
7 خرداد 93 15:27
سلام عزیزم خوبی خانومی؟خوش میگذره به سلامتی؟ به منم سر بزن دوست عزیزم
شیوا
پاسخ
سلام مامان عزیز. ممنون. حتما در اولین فرصت.
مریم
8 خرداد 93 20:19
سلام عزیزم میشه منوتوجمع دوستات قراربدی برای منم دعاکنی شایدخدادعای شمابشنوه این ماه جوابم بگیرم(باردارباشم)اگه دوست داشتی به منم سری بزن
شیوا
پاسخ
سلام مریم جون. بله با افتخار. حتما دعا میکنم. به روی چشم.
مامان
10 خرداد 93 8:46
سلام عزیزم صبح زیبای روز شنبه شما بخیر و شادی . خوبی عزیزم؟ خوش میگذره ؟ آخر هفته خوش گذشت؟
شیوا
پاسخ
سلام مامان عزیز. به لطف امتحانات فعلا از همه خوشی ها بی نصیبم.
مامان
10 خرداد 93 14:47
شعبان و شد و پیک عشق از راه آمد عطر نفس بقية الله آمد با جلوه سجاد، ابوالفضل و حسين يك ماه و سه خورشيد در اين ماه آمد حلول ماه شعبان و فرخنده ایام اعیاد شعبانیه مبارک.دوستم برای سلامتی و ظهر امام زمان 14 تا صلوات بفرست
مامان
13 خرداد 93 8:58
سلام دوست عزیزم . صبح زیبایت بخیر و شادی . خوبی خانومی؟طوفان دیروز را چگونه گذراندید ؟جواب این پست را در وبلاگ خودم میدی عزیزم؟میخوام ببینم دوستان طوفان را چگونه گذراندند؟
مریم
13 خرداد 93 22:58
عزیزم ان شاالله باموفقیت امتحانت به ثمربرسونیدبه منم سربزنید
شیوا
پاسخ
ممنون میریم جون. حتما انشاالله سر فرصت با دیده منت.
الهام
20 خرداد 93 9:43
شیوا جونم ایساله عملیات انتقال به خوبی انجام بشه و زود زود مامان بشی منم برات دعا میکنم و از خدای بزرگ دو قل سالم و زیبا برات می خوام د وستت دارم و به خدای بزرگ می سپارمت
شیوا
پاسخ
سلام مامان الهام عزیزم. خوشحال شدم بهم سر زدی. شما همیشه به من لطف دارید.