زندگی مازندگی ما، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
انتظار من برای امدنتانتظار من برای امدنت، تا این لحظه: 18 سال و 2 روز سن داره
شیواشیوا، تا این لحظه: 37 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

نبودن تو یعنی...

حقیقت حال من

1394/11/12 12:50
نویسنده : شیوا
530 بازدید
اشتراک گذاری

سخته که خودتو مرده متحرک ببینی سخته زندگی بدون شوق و امید و خواستن. زندگی که توش امیدی به رسیدن به خواسته هات نباشه. وقتی به جایی میرسی که دیگه مطمئنی نمیرسی اون روز روز مرگ روحه. روزی که دیگه فقط یه جسمی که میای و میری و هیچ هدفی نداری. هیچ نقطه روشنی اون ته ته ها نمیبینی. دیشب اینا رو به همسر میگفتم دیدم که موقع این حرفای من به سختی قهوه اشو قورت داد گفت منم اینطوریم گفت زندگی برام شده یه کار روزانه به روز زندگی میکنم. گفت من ناراحتم از اینکه در استانه ورود به چهل سالگی هنوز پدر نشدم گفت پسرعموم که هم سنمه داره بابابزرگ میشه اما من... گفتم با اینکه دیگه کمتر بهش فکر میکنم اما وقتی همه خونه بابات جمع هستن و هر کدوم سرش با بچه اش گرمه من آتیش میگیرم. گفت میددنم اما از من کاری دیگه نمیاد. راست میگه هر کاری لازم بود کردیم دیگه چیزی نمونده دیگه با وجود بدهی ها خرج روزانه مون و به سختی میکشیم و ماه قبل وسط ماه بی پول موندیم و از یه دوستش قرض گرفتیم  وقتی اس ام اسی ازش پرسید میتونی تا سر برج اینقد قرض بدی گفت اره عصر میریزم گفت فقط اینم شماره کارتم برا برگردوندن پول!!!!

پسندها (4)

نظرات (4)

خودم
13 بهمن 94 9:51
آه ه ه شیوای من... چقدر تلخه شنیدن تأیید این حرفا از طرف همسر... شیوا جانم حواست به خودت و امید باشه... کاش تموم شه این ناامیدی...
شیوا
پاسخ
نمیدونم چرا این نظرو ندیده بودم لیلی خوبم. گفتم جواب بدم تایید کنم به یادگار بمونه. رد نوشته لیلی خوبم.
مریم
13 بهمن 94 10:13
سلام عزیز ذلم چرا سرپرستی یه بچه رو قبول نمی کنین تا هم شما به آرزوتون برسین و هم یه بچه بی سرپرست تو آغوش خانواده بزرگ بشه .
سعیده
13 بهمن 94 10:18
با خوندن نوشته ات دلم آتیش گرفت...صدای شکستن قلبم رو شنیدم...خدا رو به قلب شکسته ام قسم دادم که زودی گره از کارت باز کنه الهی آمین
شیوا
پاسخ
فربونت بشم سعید جونم..مهربون
ویدا
16 اسفند 94 14:43
سلام نمیدونم چرا هر دفه میام به وبلاگتون که شاید خبر خوشحال کنتده بزارین ایشالا که یه روز این خبرو بهمون میدین دوست عزیزم راضی باش به رضای خدا ایشالا که همه چی درست میشه صبر کن در نامیدی بسی امید هست
شیوا
پاسخ
سلام ویدای عزیزم. یاسین گلت خوبه؟ راضیم به رضاش عزیزم. امیدوارم بهم قدرت تحمل ادامه این جاده انتظار و بده.