زندگی مازندگی ما، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
انتظار من برای امدنتانتظار من برای امدنت، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
شیواشیوا، تا این لحظه: 37 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

نبودن تو یعنی...

از دستش خیلی دلم شکست

1394/11/20 18:17
نویسنده : شیوا
545 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی نامهربونی خیلی زود هنه چی رو فراموش میکنی خیلی زود تمام درد هایی و رو که در سکوت به خاطرت کشیدم فراموش کردی. اما هیچ وقت خوبی های ندیده خانوادتو فراموش نمیکنی. هیچ وقت محبت ندیده مادرتو فراموش نمیکنی. خواهرای نامهربونتو بهترین خواهرای دنیا میدونی. ازت دلگیرم. ازت ناراحتم. و یادم نمیره.

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان ویدا
21 بهمن 94 17:47
سلام عزیزم خیلی اتفاقی وبلاگتو دیدم وطبق عادت همیشگی از اولین مطلب شروع کردم به خوندن اخر هر مطلب دلم میخواست نظرمو واست بنویسم ولی یه حسی مانع میشد همش میگفتم بزار ببینم اخر داستانش چی میشه تا اینکه به اخر رسیدم وهمون اتفاقای قبلی بود.خیلی متاسفام ولی عزیزم هیچوقت نا امید نشو خدا داره امتحانت میکنه مطمئن باش به همین زودی بهترین خبر وبتو واسمون میذاری به امید اون روز 😍
شیوا
پاسخ
سلام عزیزم. خوش اومدی. مرسی که خاطراتمو خوندی و برام دعای خیر کردی.
کوثر
5 اسفند 94 13:55
سلام وبتون رو خوندم . وب قشنگی دارید. ناراحت نباشید . یکی از فامیل های ما بعد از 12 سال خدا بهشون یه دوغلوی دختر و پسر داده . و یکی دیگه هم بعد 11 سال الان نینی تو دلشه . ناراحت نباشید . خدابزرگه .
شیوا
پاسخ
سلام دوست عزیز. خوش اومدید.