زندگی مازندگی ما، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
انتظار من برای امدنتانتظار من برای امدنت، تا این لحظه: 18 سال و 10 روز سن داره
شیواشیوا، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

نبودن تو یعنی...

خیال من

1394/10/22 0:01
نویسنده : شیوا
405 بازدید
اشتراک گذاری

فقط میدونم چشمام خیسن. روبروی همسر نشستم و دارم میگم تا خفه نشم و سعی میکنم اون سنگ بزرگی که راه گلومو بسته و هل بدم پایین. دارم به سه سالقبل فکر میکنم به روزی که داشتم تو فیس با "گ" چت میکردم. خبر بارداری دروغی منو شنیده بود و اونم که سن ازدواجش با من یکی بود و درگیر بازی ناباروری بود ازم در مورد اینکه چطورباردارشدم پرسید بعدشم تبریکی گفت و خداحافظ. امشب عکس نوزاد تازه متولد شده شو تو پیجش گذاشته و نوشته "فدای پسر گلم شم من". و من نمیدونم چرا یهو بغضی قدیمی و آشنا دوباره راه گلومو میبنده و دوباره چشمانم خیس میشن. صبح تو باشگاه آیدا پرسید نی نی ندای؟ گفتم نه و باز هم بغض کردم. خسته ام خسته از خواهش های تکراری از خواهرم که عکس دلسا و برتم بفرست.

 

انگار یاران وبلاگستان همه رفته اند! یا نمیدونم شاید ما بی لطف شده ایم!

 ما با که نشینیم که یاران همه رفتند؟ 

 

چون گرد که اندر پی هر قافله ماند

 

ما مانده در این راه و سواران همه رفتند

 

 ما با که نشینیم که یاران همه رفتند؟

 

از دست غمت آیینه داران همه رفتند

 

اندوه خوران٬ سینه فکاران همه رفتند

 

 ما با که نشینیم که یاران همه رفتند؟ 

 

زان طوطی بزم تو خموش است غزالی

 

آیینه دلان نکته گذاران همه رفتند

 

 ما با که نشینیم که یاران همه رفتند؟

 

 ما با که نشینیم که یاران همه رفتند؟

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان پری
23 تیر 95 0:41
دختر تو چقدر غمگینی! پاشو یه حرکتی بگن لبخند بزن شاد و شنگول باش دوست من تو استانه سی سالگی تازه در حال نامزدیه بهتره اینقدر افسردگی نگیری گیرم باردارهم شدی با این روحیه بچت میخواد چه جوری به دنیا بیاد اینم بگما با این حالت هم تو بارداری و هم بعد زایمان احتمال افسرده شدنت خیلی زیاده.پس اول پاشو خودتو شاد کن زندگیتو شادتر کن . انرژی خوب بده تو همین حین میبینی یه کوشولو هم داره لگد میزنه. میخوای کمکت کنم نه با طب مدرن بلکه با طب سنتی و نه با دارو بلکه با اصلاح تغذیت .بهم پیام بده. در ضمن اگه خواستی فهرستی از هر چی که از صبح تا شب میخوری بهم بفرست مثلا:ناهار برنج میخورم (برنج ایرانی یا خارجی-کته یا ابکش_)گوشت (گوشت چی میخورید)چایی ؟نون؟روغن؟و.....