زندگی مازندگی ما، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
انتظار من برای امدنتانتظار من برای امدنت، تا این لحظه: 18 سال و 10 روز سن داره
شیواشیوا، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

نبودن تو یعنی...

چقدر گاهی تنهایی خودشو بیشتر از همیشه نشون میده.

1394/10/24 23:22
نویسنده : شیوا
468 بازدید
اشتراک گذاری

دارم stage تماشا میکنم. اما فکرم جاهای دیگه است. فکرم رو اینه که چرا یه مدت پرخورتر از قبل شدم؟ چرا من هنوز مادر نشدم؟ چرا همه مادر شدن؟ چرامن تو این دنیا اینقد تنهام؟ چرا همسر به خاطر خریدن یه بسته قهوه کوچک اینقد سرم غر زد؟ چرا دیگه کسی نمونده که حتی من بهش زنگ بزنم؟ اخرین بار یک ماه پیش به خواهرم که مریض بود زنگ زدم و تو کل مدت مریضی که از یه سال قبل شروع شده بود همیشه زنگ میزدم. اما اون از وقتی خوب شد و من دیگه خیالم از بابتش راحت شد حتی یه زنگ نزده؟ این همه بی مهری تو خانواده من از کجا سرچشمه میگیره؟ چرا هیچ کدومشون جز من نیازی به زنگ زدنا و احوالپرسیای روزانه یا حتی ماهانه به خمدیگه نمیبینن؟ من راه به راه شارژامو تموم میکنم و همسر هی میگه باز شارز خریدی(چون براش sms میره). حلاصه هی این چراها تو ذهنمن و همزمان صدای داورها و شرکت کننده ها  میشنوم. 

کاش بشه دل کند از این بچه ها و هی هر روز زنگ نزنم و بگم کو گ شیو بدین گوش دلسا یا سلنا. یعنی من اینقد محتاج شنیدن صدای بچه هام؟ که نمیتونم خودمو کنترل کنم؟ 

پسندها (4)

نظرات (4)

محجوب بانو
25 دی 94 1:20
آخ عزیزم خواهرم دلم کباب شد انشالله خدای مهربون حاجت روات کنه عزیز دلم خیلی خیلی برات دعا میکنم گلم ناراحت نباش عزیزمخدا بزرگه
شیوا
پاسخ
لطف دارین عزیزم...
دلسارا
26 دی 94 16:14
شیوا جان بعد از مدتها وقت کردم که بیام وبلاگت رو بخونم . اما باید دعوات کنم. اونجایی که نوشتی کلی هزینه کردی و نتیجه نگرفتی و پشیمونی از قرض و قروض . تو اشتباه نکردی . تو برای آینده برای خودت علامت سوال نذاشتی که کاش فلان کاررو کرده بودم شاید جواب می داد. تو همه راه ها رو رفتی و به بن بست رسیدی . حداقل خیالت راحته . به خودت قرضی نداری . مهم نیست به کدوم بانک و کدوم موسسه مقروض باشی . همیشه به خودت خواهی گفت من همه تلاشم رو کردم و نشد . هیچوقت جای پشیمونی واسه خودت نذاشتی . شیوا جان . از خدای بزرگ برای صبر مسئلت دارم . من بهت پیشنهاد هم دادم که بهتره بری تو پروروشگاه و انگلیسی یاد بدی بهشون . تو نیازمند یه بچه ای اما اونجا صدها بچه هستند که نیازمند تو و آغوشت هستن . با اینکار هر دو طرف هم از نظر روحی ارضا می شین . خدا رو چه دیدی ... خدا رو چه دیدی ....
شیوا
پاسخ
سلام سارای جان حرفای قشنگت مثل همیشه برای ادم دلگرم کننده است...همسرم همینو میگه که برای اینده جای هیچ سوالی نذاشتی .واقعا هم خدا رو چه دیدی...مرسی که هستی
ثمره
26 دی 94 16:44
شیوا
پاسخ
خودم
28 دی 94 13:52
شیوا
پاسخ