زندگی مازندگی ما، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
انتظار من برای امدنتانتظار من برای امدنت، تا این لحظه: 18 سال و 7 روز سن داره
شیواشیوا، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

نبودن تو یعنی...

من چم شد،

1394/10/6 13:07
نویسنده : شیوا
329 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چم شد یه دفعه که حرفایی رو بهش گفتم که نباید! حرفایی که هشت سال پیش اخرین بار به زبون اورده بودم وقتی هنوز دختر بچه بودم! امروز بعد فکر کردن به حرفای دیشبش عصبی شدم چون تمام دیشب و سکوت کرده بودم. امروز اوتقدر حرفای بدی گفتم که خودمم برام عجیبه اینها از زبون من گفته شده باشه. حرفایی در مورد جدایی در مود نازاییش در مورد سختیایی که به خاطرش کشیدم و در مورد بدی های خانوادش. اما الان پشیمونم و اصلا نمیدونم اون حرفا رو چطور گفتم. اما من در کل از غرور همسر به ستوه اومدم نه از چیز دیگه. غرورش دیگه کاسه صبرمو لبریز کرده. همین. اما نباید حرفی از کلمه ممنوعه جدایی میزدم من ازاین کلمه استفاده نکرده بودم باهاش. اما الان که گفتم پشیمونم. چون هرکز دلم نمیخواست این حرفو بزنم و این حرف گفتنش خوب نیست و تبعات بدی داره.

خب منم مریضم حالم خوب نیست.

فعلا که حالم گرفته است.

پسندها (1)

نظرات (3)

نقاش کوچولو
6 دی 94 20:54
با سلام از اونجایی که دیگه بیشتر بچه ها تبلت دارند خواستم بهتون یک نرم افزار آموزشی واسه کودکان در موضوع آموزش مرحله به مرحله نقاشی معرفی کنم اسم این نرم افزار نقاش کوچولو هست که داخلش آموزش نقاشی انواع گلها ، حیوانات جنگل و دریایی ، انواع وسایل نقلیه از ماشین گرفته تا تانک ، پرندگان و حشرات هست . دیگه با داشتن این نرم افزار هم به تقویت قدرت حافظه و خلاقیت کودکتون کمک میکنه و هم یک سرگرمی سالم براش میشه شما میتونین این نرم افزار رو از کافه بازار و از آدرس پایین تهیه کنید . https://cafebazaar.ir/app/demo.drawing.khanevadeha/?l=fa با تشکر از شما واسه اینکه وقت گذاشتین و این مطلب رو خوندین
یه دوست
7 دی 94 13:06
سلام شیواجان، من چند وقتی میشه که وبلاگ شمارو پیدا کردم، به خاطر مشکلات نازایی دنبال راه حل هایی که دیگران رفتند توی وبلاگاشون بودم، خودم وبلاگ ندارم. با سختی های زیادی تا حالا دست و پنجه نرم کردم و همه چیزایی که میگی رو با تک تک سلولای بدنم حس میکنم، منم 29 سالمه، اومدم برات بنویسم که به همسرت هم بگی که از گفته هات منظور بدی نداشتی، البته من دقیقا در جریان بیماریت نیستم ولی اگه باهاش صحبت کنی شرایطتو بهتر درک میکنه، توی این چند سال سختی ای که کشیدم فهمیدم که یه مرد باید اول نازش کشیده بشه تا بتونه یا یاد بگیره که ناز بخره !
شیوا
پاسخ
سلام دوست عزیز. امیدورام به زودی طعم شیرین مادر شدن رو بچشی. ممنون از همراهیتون.
سعیده
12 دی 94 13:11
چیییی شده عزیزم؟؟؟؟ مشکل فک چرا اینقدر داغونت کرده مگه عملت موفقیت آمیز نبوده....خیلی از ناراحتیت دلم گرفت برات از ته دل دعا میکنم.....
شیوا
پاسخ
فکم عمل نشد دوستم..دندونام کار داشتن و دارن! ممنون از دعات