زندگی مازندگی ما، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
انتظار من برای امدنتانتظار من برای امدنت، تا این لحظه: 18 سال و 7 روز سن داره
شیواشیوا، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

نبودن تو یعنی...

زندگی من

1394/9/30 7:06
نویسنده : شیوا
271 بازدید
اشتراک گذاری

هیچ راهی نداره؟ هیچ درمانی؟

نه

چطور این همه سال متوجه بلندی این روکش دندان نشدید؟

نمیدونم

فقط باید مراعات کنید که بدتر نشه!

این بدترین جمله ایه که میشه به یه زن مریض 29 ساله گفت!

و من تمام راه رو گریه میکنم اشک میریزم. تمام کوچه خان بابا خان رو با اشک طی میکنم. تو تاکسی اشک میریزم. به همسر اس میزنم و اونو مسبب این بدبختی میدونم. اونم مثل همیشه منو.  بهش میگم من به کدوم دردم توجه کنم؟

میام و فکر میکنم که رفتنیم اونم نه دیر بلکه تو جوونی. میگم کاش میتونستم به یکی بگم. تلفن و برمیدارم که به خواهرم بگم اما نه. به مامانم. اونم نه ولش کن جه اهمیتی داره که من زود بمیرم یا دیر.

میگم تا فرصت دارم کاری بکنم. بعد از ظهر که دوباره میرم دکتر میگم خانم دکتر واقعا هیچ راهی نداره؟ میگه عزیزمن باید اون موقع این فکو جا مینداختن. آتیش میگیرم. اون موقع به همسرکه میگفتم میگفت هیچی نیست. حالم از این جمله اش به هم میخوره. آینده مو زندگیمو حوونیمو تباه کرد این جمله اش.

زندگی..جوونی.. عمر. بچه.. آرامش....همه رفتن.. یعنی نیامده رفتن...این عادلانه است؟؟

خدایا بهم کمک کن تورو به ذات مهربونت قسم میدم به بزرگیت به احدیتت قسم میدم کمکم کن. جز تو کسی و ندارم. برام معجزه کن.

 

حالم داغونه. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی گیتا جون
30 آذر 94 8:09
شیوا جان یعنی چی رفتنیم اونم به خاطر یه روکش دندان
شیوا
پاسخ
به خاطر یه روکش دندون نیست. به خاطر دردهای زیاده. و در رفتگی فک و انحراف و ردد دایمی زانو و مشکلات اسخوتانی هم که درمانی ندارن.
ثمره
30 آذر 94 16:07
سلام شیوا جونم...خدا بدنده این پست که خوندم خیلی ناراحت شدم،عزیزم اینقدر نگران نباش به چندتا دکتر دیگه مراجعه کن وببین نظر اونا چیه؟ برایت آرزوی سلامتی دارم... نبینم غصه داشته باشی،که غصه ام میگیره مواظب خودت باش
شیوا
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون که اینقد مهربونی.ببخش اگه باعث نگرانیت شدم.
mamaneli
4 دی 94 10:55
وای شیوا جونم ترو خدا دلم هزار راه رفت دختر چی شده ینی پی تو جوونی بمیری دور از جوووونت
شیوا
پاسخ
سلام عزیزم..چی بگم..با این همه مریضی که سرم اومده واقعا فکری جز مرگ سراغ ادم نمیاد اخه. دردهای همیشگی ازارم میدن.
ثمره
4 دی 94 22:40
سلام دوست من خوبی؟نگرانتم
شیوا
پاسخ
سلام ثمره جان. خدا رو شکر.