زندگی مازندگی ما، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
انتظار من برای امدنتانتظار من برای امدنت، تا این لحظه: 18 سال و 7 روز سن داره
شیواشیوا، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

نبودن تو یعنی...

دعا میکنم

1394/9/11 21:50
نویسنده : شیوا
315 بازدید
اشتراک گذاری

خدای خوبم سلامتیمو ازم نگیر. من بنده ناشکری بودم. قبول دارم خطاهایی داشتم اما ازت عاجزانه التماس میکنم سلامتیمو ازم نگیر. این درد دیگه داره خیلییییییی اذیتم میکنه. 

سلامتیمو بهم برگردون لطفا.

 

التماس دعا.

پسندها (3)

نظرات (6)

مژده
15 آذر 94 22:02
عزیزم ایشالله همیشه سالم و سر حال باشی به همین زودیه زود هم خدا دامنت سبز کنه
شیوا
پاسخ
مرسی مژده عزیز
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
16 آذر 94 13:50
آنجـــــــــــا که دلت گرفت و هیچکــــــس حـــــــــرف تـــو را نفـــهمیــــد و از هـــــمه جــــــا و هـــمــه کــــــس نا امیــــــد شـــــــدی بـــــدان ایـــن یـــــک دعـــــوت اســـــــت از کــــسی که از رگ گـــــــردن به تـــــــو نزدیــــک تـــر اســــــت و از همــــــه مـهــربــــان تــــر و با مــعــرفـــت تــــــر اســـــــــت... خــــــــــــــــــــــــــــــدا
خودم
16 آذر 94 14:09
شیوا جانم الهی بمیرم... باز تو داری درد میکشی.... امیدوارم هر چه زودتر خوب بشی و هیچ دردی تو وجودت نداشته باشی عزیزم
شیوا
پاسخ
خدا نکنه عشقم. عزیزمی لیلی گلم
اورانوس
17 آذر 94 2:19
ان شالله بزودی حالتون خوب شه ...
شیوا
پاسخ
سپاس
ثمره
20 آذر 94 0:02
ان شالله همیشه تنت سالم باشه عزیزم... وبه تمام آرزوهای قشنگت برسی
شیوا
پاسخ
همچنین ثمره جونم.
mamaneli
23 آذر 94 10:21
ای وای عزیز دلم چی شده دل نگرانت شدم
شیوا
پاسخ