زندگی مازندگی ما، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
انتظار من برای امدنتانتظار من برای امدنت، تا این لحظه: 18 سال و 7 روز سن داره
شیواشیوا، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

نبودن تو یعنی...

بعد دو سال

1394/9/9 9:47
نویسنده : شیوا
326 بازدید
اشتراک گذاری

فکر کنم دو سه سالی بود دیگه نامجو گوش نمیدادم و پیگیر آهنگهاشم نبودم. دیروز اتفاقی تو تل گرام این آهنگش تو کانال نسیم پخش شد و باز گوش کردم و باز خوشمان آمد!

 

به شکوه گفتم برم ز دل یاد روی تو آرزوی تو

به خنده گفتا نرنجم از خلق و خوی تو یاد روی تو

ولی ز من دل چو برکنی، حدیث خود بر که افکنی؟

هر کجا روی بسته ی منی ، ساغر وفا از چه بشکنی

گذشتم از او به خیره سری، گرفته ره مه دگری

کنون چه کنم با خطای دلم، گرم برود آشنای دلم

به جز ره او نه راه دگر، دگر نکنم خطای دگر

به شکوه گفتم برم ز دل یاد روی تو آرزوی تو

به خنده گفتا نرنجم از خلق و خوی تو یاد روی تو

ولی ز من دل چو برکنی، حدیث خود بر که افکنی؟

هر کجا روی بسته ی منی ، ساغر وفا از چه بشکنی

نخفته ام به خیالی که می پزد دل من

خمار صد شبه دارم شراب خانه کجاست؟

پسندها (2)

نظرات (1)

نويسنده : مامان كژال
6 دی 94 13:13
سلام دوست خوبم من ژینو هستم هم ویلاگی شما من توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم اگه به من رای بدی ممنونت می شم . فقط با گوشی موبایلتون کد 10 را به شماره 1000891010 اس ام اسم کنید . دوستون دارم .