زندگی مازندگی ما، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
انتظار من برای امدنتانتظار من برای امدنت، تا این لحظه: 18 سال و 9 روز سن داره
شیواشیوا، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

نبودن تو یعنی...

تنهایی

1394/7/7 17:20
نویسنده : شیوا
352 بازدید
اشتراک گذاری

توزندگی هیچ وقت مثل الان تنها نبودم  اما تنهایی بهم خیلی جیزای بیشتری یاد داد. اصطلاح از دل برود هرآنکه از دیده برفت و قشنگ برام معنی کرد. درسته معنیش سادس  اما آدم میگه این اصطلاح شامل حال خانواده آدم که نمیشه برای دیگرانه. واقعیت اینه که وقتی دوری و کمتر بین اقوام و فامیل هستی دیگه یواش یواش براشون میمیری و دیگه فقط یه اسم هستی براشون. 

الانم احساس اینکه با دوستانم رابطه یک طرفه دارم بهم دست داده و واقعا هم اینطوریه. اکثر دوستان سالی یه بار هم حالمو نمیپرسن و فقط وقتی  میپرسن که کارم داشته باشن. 

دیروز بعد مدتها شماره خواهرم رو گوشیم افتاد کلی ذوق کردم وقتی جواب دادم خواهرم حتی درست حسابی احوالپرسی نکرد و باعجله انگار که دارن دنبالش میکنن زود سوالشو پرسید و زود گفت باشه خداحافظ.

الانم قصد دارم شماره همه جز مامان بابا رو پاک کنم. همه.

پسندها (2)

نظرات (0)