زندگی مازندگی ما، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
انتظار من برای امدنتانتظار من برای امدنت، تا این لحظه: 18 سال و 17 روز سن داره
شیواشیوا، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

نبودن تو یعنی...

بهاری دیگر

1394/1/6 0:33
نویسنده : شیوا
173 بازدید
اشتراک گذاری

و بر آمد بهاری دیگر
مست و زیبا و فریبا ، چون دوست
سبدی پیدا کن
پر کن از سوسن و سنبل که نکوست
همره باد بهاری بفرست
پیک نوروزی و شادی بر دوست . . .

 

اینکه امسالم چطور میگذره و به پایان میرسه نمیدونم. اما میخوام خوب باشه. میخوام برام بهترین باشه. میخوام برام پر از اونی که باشه که سالهاست در انتظارش هستم!

دلم میخواد پایان 94 من و خیلی از دوستانم یک آغوش پر باشه. یک آغوش گرم که بشه گهواره کودکی لطیف و خوشبو.

دلم میخواد آخر امسال برگردم این صفحه و براش یک "بعدا نوشت" بزنم و بنویسم من مامان شدم.

پسندها (2)

نظرات (5)

شمیم
8 فروردین 94 12:17
سلام دوست خوبم سال نو مبارک ایشالله که سالی پراز خیر و برکت داشته باشی. غصه نخور عزیزم واقعا وقتی به وب های دیگه سر میزنم درد خودمو فراموش میکنم، ایشالله توی سال جدید خدا دامنتو سبز کنه.
شیوا
پاسخ
سلام شمیم جون خیلی ممنون. از خدا میخوام به زودی زود مامان بشی
...فلورا
8 فروردین 94 16:41
سلام شیوا جان. سال نو مبارک. شک نکن که حتما همینطور میشه. شایدم خیلی زودتر از پایان سال مامان بشی. امید و توکلت به خدا باشه.
شیوا
پاسخ
سلام عزیزم سال نو شما هم مبارک سال نوی بلوطک و فندقی و آقای پدر هم مبارک. ممنون بابت انرژی همیشه مثبتی که بهم میدی.
سحر
11 فروردین 94 21:30
سلام شیوا جان انشاالله که سال جدید پر از لحظه های خوب باشه و پایان انتظار همه منتظرا التماس دعا عزیزم
شیوا
پاسخ
سلام سحر جانم.سال نوی شما هم مبارک. الهی الهی که امسال پایان انتظارمون باشه خانومی.
ماهک
12 فروردین 94 23:41
عزیزم بیا وبم کار مهمی باهاتون دارم.امیدوارم جواب بگیری.برام نظر بذار.در خدمتم.
مامان امیرعلی
15 فروردین 94 7:47
الهی آمین.....من به بزرگی خدا ایمان دارم حتما امسال به خواسته ات می رسی
شیوا
پاسخ
ممنون