زندگی مازندگی ما، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
انتظار من برای امدنتانتظار من برای امدنت، تا این لحظه: 18 سال و 14 روز سن داره
شیواشیوا، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

نبودن تو یعنی...

قاصدک هان چه خبر آورده اید؟

1393/6/31 2:06
نویسنده : شیوا
766 بازدید
اشتراک گذاری

این باد نه چندان تند پاییزی یعنی میتواند خوش خبر قاصدکی را بین این همه قاصدک به خانه ام آورده باشد؟ دوتایشان را برمیدارم و آرام فوتشان میکنم  به نیت دو فرشته. به نیت رساندن شان به آغوش فرشته های مهربان خداوند.

 

 

 

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

جیگر مامان
5 مهر 93 10:42
سلام نه عزیزم هنوز نشده ولی مطمئنم بزودی همه جا پر میشه از خبرهای دوستام که مامان شدن انشالاه بزودی
شیوا
پاسخ
سلام به روی ماهیت انشاالله عزیزم
مامان آقا محمد
5 مهر 93 18:16
امیدوارم برات خوش خبر باشن
شیوا
پاسخ
امیدوارم..مرسی
هستی شاد
7 مهر 93 16:31
سلام شیوا جون من چند روزی برگشتم بیا پیشم
شیوا
پاسخ
سلام هستی جان. خوش اومدی.میام عزیزم.
مامان باران
8 مهر 93 8:26
سلام.پاییزت مبارک.ایشالا با خبرای خوب بیایی
شیوا
پاسخ
سلام مامان باران عزیز. پاییزتان نیز مبارک. خیلی ممنون.
سحر
9 مهر 93 22:03
شیوا جون اول بگم که ممنون بخاطر اینکه به وبلاگ روشا سر میزنی و بخاطر محبت و لطفت نسبت به دخترم سپاسگزارم عزیزم این روزها حسااابی مشغول رسیدگی به روشا هستم وکمتر فرصت امدن و چک کردن وبلاگ روشا و حتی وبلاگ دوستان رو میکنم بخاطر این پوزش میخام ... خییییلی خیییلی خییلی ناراحت شدم بخاطر فرشته ای که تو دلت اومد و زود رفت حتی با خوندن مطلبت واقعا اشک تو جشام اومد ... دوستم مطمین باش که حکمتی داشته میدونم خیلی سخته ولی از خدا میخوام که به همین زودیا دلت شاد شاد بشه و پست بعدی خبر خوشحالی اومدن فرشته تو دلت باشه ... از ته دل برات دعا میکنم عزیزم
شیوا
پاسخ
سلام سحر جون..میدونم عزیزم سرت شلوغه..ممنون از اینکه بهم سر زدی. روشا گلی و ببوس.