زندگی مازندگی ما، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
انتظار من برای امدنتانتظار من برای امدنت، تا این لحظه: 18 سال و 6 روز سن داره
شیواشیوا، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

نبودن تو یعنی...

خوشحالم از داشتن دوستانی چون شما

1394/9/6 19:04
نویسنده : شیوا
463 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

سلام به همه دوستان عزیز مجازی و صد البته واقعی!

همتون میدونید که این مدت روزای سختی بر من گذشت. اما حضور شما و دلگرمی هاتون منو اروم کرد و صددالبته بالاتر از همه اینا لطف خدای بزرگم. حضور شما هم در زتدگیم لطف خداست. دوستان گلم رقی، لیلی، سارا ، الی، مریم، سعیده، و دیبا جون و خیلی دیگه از دوستاتیکه الان شاید حضور ذهن ندارم. این دوستان اکثر اوقات حالمو میپرسیدن و با حرفای قشنگشون بهم امید میدادن. بعد منم گفتم بلند شو دختر، دنیا به اخر نرسیده، تا مهربانی هست امید هم هست. پس خودتو نباز و بلند شو و یا علی بگو. یه مدت به خودت استراحت بده و بعد سرگرم کن خودتو. کاری کن مشغول بشی و بیکار نشین که هی فکر و خیال کنی.  

سارای گلم شعری که برام نوشتی و یادمه و فکر کنم از حافظ شیرازه: هرکه ترسد ز ملال اندوه عشقش نه حلال! ماچ

پسندها (2)

نظرات (7)

رقیه
6 آذر 94 19:50
ایشالا تمومی سختی هات تموم میشه گلم خوشحالم که به زندگی عادی برگشتی واقعا در قبال خواست و مشیت الهی ما هیچ کاره ایم
شیوا
پاسخ
عاشقتم
ویدا مامان یاسین
6 آذر 94 23:07
بازم اومدم به وبلاگتون چرا نمیدونم اما مطالب گذشته هاتونو همش خوندم والبته بعضیاش رمز داشت من 26سالمه خیلی کوچیکتر از اونم که بگم اما خیلی خیلی خوشحالم واستون که روحیه خودتونو از دست ندادین واستون ارزوهای خوب میکنم هم من هم پسرم
شیوا
پاسخ
خرم اون لحظه که دستای یاسین برای من به دعا بره مرسی بابت انرژی مثبت
سعیده
7 آذر 94 11:36
گلم. عزیزم خواهر خوبم خیییلی دوستت داریم و برامون مهمی....
شیوا
پاسخ
سعیده
7 آذر 94 15:06
دوست خوبم تولدت پیشاپیش مبارک....من دهم آذر ایران نیستم و انشاالله سفر در پیش دارم و امکان دسترسی به نت هم شاید فراهم نشه خواستم از الان بگم که برات بهترین ها رو از خدا می خوام آرزوی قلبی من اینه امسال روز تولدت خدا هر چی که تو دلت هست رو کادو تولدت کنه و بهت بده.آمین
شیوا
پاسخ
عشقمی سعیده جانم. ممنون. سفرت هم به خیر جانا..تو و دوستی خدا را..
دلسارا
7 آذر 94 16:53
سر ما و قدمش ... يا لب ما و دهنش آره فدات شم مال حافظ شيرازه
شیوا
پاسخ
بله سارای شاعرم..سر ما و قدمش یا لب ما و دهنش...
یلدا
8 آذر 94 18:02
عزیزم برات دعا میکنم تو هم برام دعاکناینجا رسیدم ولی هرچی خیره پیش بید
شیوا
پاسخ
خدا همراهت باشه
خودم
10 آذر 94 14:31
شیوای عزیزم... همیشه خوب باش خواهر نازنینم... ناراحت شدن دست ما نیست ، اما ناراحت ماندن دست ماست به هیچ کس اجازه نده که آزرده خاطرت کند حتی خــــــودت !!
شیوا
پاسخ
فدای تو