زندگی مازندگی ما، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
انتظار من برای امدنتانتظار من برای امدنت، تا این لحظه: 18 سال و 17 روز سن داره
شیواشیوا، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

نبودن تو یعنی...

روزت مبارک مادر

1394/1/21 11:18
نویسنده : شیوا
292 بازدید
اشتراک گذاری

مادرم روزت مبارک. چه خوب شد دیشب دیدمت. چه خوب که صداتو شنیدم. که خوب که دسپختت و خوردم.

 

چه خوب بود پارسال در چنین روزی شما برفی ها بودید. شما دونه کوچولوهای من بودید. من اومدم دورتون چرخیدم. دور اون ساختمون سفید رنگ. که شما تو یکی از اتاقاش در محفظه ای کوچک به خواب زمستانی رفته بودید. عوض اینکه شما بیایید دیدن مامان من اومدم دیدن شما. و چه هیاهویی بود در دلم. چه شوق و ذوقی داشتم.

الان کجایید؟ کاش همونجا بودید. کاش مثل پارسال میومدم دیدنتون.

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان فاطی
21 فروردین 94 12:04
سلام عزیزم چقد سخته ولی خدا خودش میگه بعداز هرسختی ارامشه دوست دارم بیشتر باهات اشنا شم
شیوا
پاسخ
سلام عزیزم.خوش اومدی.قطعا بعد از سختی اسانی است
فرگل
22 فروردین 94 0:55
امیدوارم به زودی مادر بشی شیوا جون
شیوا
پاسخ
ممنون فرگل نازنینم. انشاالله با هم.همه بچه های گروه حیات خلوت امسال با هم مامان شیم.