زندگی مازندگی ما، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
انتظار من برای امدنتانتظار من برای امدنت، تا این لحظه: 18 سال و 26 روز سن داره
شیواشیوا، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

نبودن تو یعنی...

توهم...

1393/2/7 18:22
نویسنده : شیوا
259 بازدید
اشتراک گذاری

این توهما از کجا کلید خورد و یادم نیست. ولی حدودا برمیگرده به یک سال قبل. 

از همون موقعی که نمیدونم چرا و به چه دلیل پری های من هر بار 6-7-8 روز عقب میفته. و من توهم میزنم که بله خبریه.

فکر کنم همین توهمات بی اساسم هم هستن که این دور که عقب انداختم از روزی که عقب انداختم همه اش حالم به هم میخورد. و بعضی از علامتای دیگه ای که مشخص شد ناشی از ذهم خیال باف خودم بوده.

امسال طوری تنبل شدم که صبحها اونقدر بی حوصله و خوابالو ام که حوصله بلند شدن از تخت هم ندارم چه برسه به دانشگاه رفتن. و چون کلاسامم کمن دیگه بدتر و تنبلتر.

امروز صبح جلوی آینه که مقنعه ام و سر میکردم با خودم گفتم" آره دیگه وقتشه امروز اومدنی حتما یه بی بی شوک میخرم. خیلی تابلو علائم دارم." 

عصر که کلاسام تموم شد راه مو کج کردم و رفتم وسیله مذکور و بخرم. البته دور از چشم همسر که اون نفهمه من هنوز به قول خودش در توهم به سر میبرم. و دلش نشکنه. بهش زنگ زدم که ببینم کجاست و یه وقت نیاد ببینه من نیستم و بگه کجایی منم مجبور شم دورغ ببافم. که جواب نداد و منم مطمئن شدم که هنوز اتاق عمله..و با خیال راحت رفتم خرید. و اکثر داروخونه ها بسته بودن و مجبور شدم برم داروخونه دور. و برگشتنی تو تاکسی بودم که همسر زنگ زد و گفت کجایی  گفتم الان میرسم گیر داده بود بگو کجایی من بیام دنبالت. گفتم بیا فلان جام. اومد و منو سوار کرد.

استرس گرفته بودم که چطور قایمکی تست کنم؟ خلاصه با کلی امید و آرزو و توهم رفتم و تست کردم.

و همون خط ناخوشایند تکی دوبار و البته صد باره ظاهر شد.

خدایا شکرت. که از این بدتر نیست. خدایا شکرت که هستم و هستی تو دلم. این موقعها بد جور به گریه کردن تو سکوت نیاز دارم.

پس میگرنم بود عود کرده بود نه نشانه های اومدن فرشته ای که معلوم نیست آخر یه روز میاد یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

فاطمه ع
7 اردیبهشت 93 20:10
سلام عزیزم مطالبتوخوندم انشاا.. دل شاد بشی به همین زودیا منم مثل شما منتظر یه فرشته هستم خوشحال میشم باهم باشیم به منم سر بزن گلم لینکت کردم با اجازه
شیوا
پاسخ
سلام به روی ماهت انشاالله همه منتظرای نی نی به زودی و با مصلحت خدای بزرگ مامان بشن. لینکت کردم دوست عزیز.
هستی شاد
8 اردیبهشت 93 15:52
انشاالله حاجت روا میشی دوست داشتی بهم سربزن
شیوا
پاسخ
مرسی عزیزم.همچنین.
هستی شاد
8 اردیبهشت 93 22:23
سلام شیواجونم ممنون بابت تبریکت انشاالله زود زود بیام تو وبلاگت برات بنویسم شیوای عزیز مامان شدنت مبارک خانومی با افتخار لینکت کردم
شیوا
پاسخ
ممنون از این همه ابراز لطف بانو. امیدوارم این اتفاق برا یمنم بیفته که بیام و تبریک بگم.
مامان آینده
10 اردیبهشت 93 20:15
سلام گلم خیـــــــــلی ناراحت شدم وقتی پست های قبلیتو خوندم و از این همه مسیر ناهمواری که آمدی... توکلت بر خداوند هیچ دری رو خدا به روی بنده اش نمی بنده تا حکمتی درونش نباشه... امیــــــــــــــــدتو از دست نده عزیزم
شیوا
پاسخ
سلام دوست عزیز بله باید امیدوار بود و دوباره از نو تلاش کرد. ممنون که بهم سر زدی.
هستی شاد
11 اردیبهشت 93 8:35
سلام امشب شب لیله الرغایب شب آرزوهاست چشماتو ببند و آروم بگو خدایا من عاشق توام وبه تو نیاز دارم به قلب من بیا شما هم این شب و به دوستانتان یاد آوری کنید به این امید که از باغ دعاشون یه گلی هدیه بگیری به یادم باش التماس دعا
شیوا
پاسخ
هستی عزیزم..مرسی از همراهیت دوست خوبم. حتما این کارو میکنم. و برای همه دوستان منتظرم هم دعا مخصوص میکنم. باشد که مورد قبول واقع شود.
زندگی از آ...تا...ی
11 اردیبهشت 93 16:55
دوست دارید انواع غذاهای ایرانی و خارجی رو یاد بگیرید؟ دوست دارید کلی داستان کوتاه قشنگ بخونید؟ دنبال یادگیری هنرهای دستی و جدیدترین نکات خانه داری و کودک داری هستید؟ کاری نداره وبسایت زندگی از آ...تا...ی رو لینک کنید تا هر روز از مطالب مفیدش استفاده کنید.
مامان
13 اردیبهشت 93 8:58
عزیزم نبینم که غصه بخوری خدای مهربون به زودی رحمتش را شامل حال شما میکنه توکلت به خدا باشه
شیوا
پاسخ
مرسی عزیزم. توکل به خودش.
مامانی
18 اردیبهشت 93 19:20
راستی منولینک کن عزیزباهم باشیم
شیوا
پاسخ
با افتخار دوستم.
مامان منتظرفرشته
19 فروردین 95 1:38
سلام عزیزم منم مثل توام اما میخوام ی کوچولو رو به فرزندی قبول کنم،خیلی هم خوشحالم،توچرا اینکارو نمیکنی؟
شیوا
پاسخ
سلام عزیزم. خوش اومدی