زندگی مازندگی ما، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
انتظار من برای امدنتانتظار من برای امدنت، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
شیواشیوا، تا این لحظه: 37 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

نبودن تو یعنی...

مامان شدن ترانه

1393/11/28 15:16
نویسنده : شیوا
317 بازدید
اشتراک گذاری

ترانه یکی از دوستای خوب همشهریمه و آشنایی ما بیشتر از طریق نی نی سایت بود. ترانه یازده سال بود منتظر نی نی بود و تا حال 6 بار iui و دو بار ivf کرده بود و همه بی نتیجه. این بار آخر خیلی به تغذیه اش رسید و مثبت هم فکر میکرد و نتیجه صبرشو گرفت. از اینجا هم باز به دوست خوبم تبریک میگم. امیدوارم نی نی اش بعد نه ماه سالم بیاد بغلش.

منم امروز کار جمع آوری داده هامو تموم کردم. و با شیرینی رفتم کلاسی که باهام همکاری کرده بودند. بچه های خوبی بودند خدا رو شکر همکاری هم کردند و از بردن شیرینی و آبمیوه خیلی خوشحال شدند که قدر زحمتاشونو دونستم و به زور چیزی و ازشون نخواستم بهشونم گفتم هر کاری کردند لطفشون بوده. خانم درزی نژاد عزیزم هم لطف کرد و از بچه ها قول گرفت که باهام همکاری کنند.

الان هم با الناز میخواهیم بریم داشنگاه من تا شیرینی استادم بدم بعد با الناز  برم لباس  عروس پرو کنهخندونک  الکی مثلا میخواد عروسی کنه   خندونک  طفلک میخواد زود عروس شه. الهی هر چی دختر دم بخته هر چه زودتر به خوبی و خشوی بره سر زندگیش فرشته الناز هم  هم انشاالله به زودی راهی خونه بخت بشه.

انشاالله به زودی من مامان شم و الناز هم عروسی کنه. و امسال هر دو به آرزو برسیم.

خدایا اگه تو بخوای که کاری نداره پیشت، خدایا امسال و بذار نوبت ما باشه دیگه؟ ببین من 9 سال تلاش کردم صبر کردم. بذار دیگه امسال سال من باشه دیگه. لطفــــــــــــــــــــــــــــا.آرام

 

بعدا نوشت: ماسفانه مادر شدن ترانه عمر کوتاهی داشت.ولی فقط میتونم امیدوار باشم خدا به زودی غافلگیرش کنه و تو لحظه ای که حتی فکرشم نمیکنه نعمت مادرشدن و براش مقدر کنه.

 

پسندها (3)

نظرات (1)

...
28 بهمن 93 21:22
[Group Posts] خانماییکه قصد باردار شدن دارند لطفا توجه کنید روشی که باعث میشود زنان خیلی سریع و بعضا در همان ماه باردار شوند و اون بخور دادن خود با چای است یکی از بیماران میگوید من سالها بود ازدواج کرده بودم و آرزوی داشتن فرزندی را داشتم ولی هر چه به پزشک مراجعه میکردم نتیجه نمیگرفتم انواع عملهای جراحی انواع قرصها و آمپولها را استفاده کردم ولی جواب نگرفتم دیگرنا امید شده بودم تا اینکه یک روز از طریق تلویزیون پزشکی را دیدم که گفت بخار دادم خود با چای سبز باعث بارداری سریع میشود اولش بحث رو جدی نگرفتم ولی بعد از مدتی به خود گفتم منکه همه راهها رو امتحان کردم پس این را هم امتحان میکنم ولی به کسی نگفتم ترسیدم از طرف دوستان مورد تمسخر قرار بگیرم اما خدارو شکر درهمان ماه نتیجه گرفتم و اکنون صاحب سه فرزند که دو تای آنها دوقلو هستند، هستم! به این صورت که مقداری چای سبز را روی ذغال قرار داده(مانند اسپند) وقتی دود کرد پاها را باز کرده و روی آن می ایستیم تا دود آن وارد رحم شود پس از مدتی لخته هایی از خون کثیف از بدن خارج میشود و رحم آماده میشود برای یک بارداری سالم ان شالله.