زندگی مازندگی ما، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
انتظار من برای امدنتانتظار من برای امدنت، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
شیواشیوا، تا این لحظه: 37 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

نبودن تو یعنی...

خودم بالاخره دست به کار شدم.

1395/2/26 16:03
نویسنده : شیوا
789 بازدید
اشتراک گذاری

میگن وقتی زندگی به کام نیست باید خودمون به کامش کنیم هر طور شده هر چقدر تلاش که میخواد مهم نیست مهم اینه که من زندگیمو به کام خودم شیرین میکنم با تمام سختیاش.

من میخوام دست از خیلی از خواستنهام بردارم و رها کنم و رها باشم. رها باشم از گذشته و آینده از فکر کردن به حرفای پوچ دیگران ، از هر زانوی غم بغل گرفتن برای بچه، از حسرت داشتن خونه، پول، و ماشین و .... همشونو تو یه صندوقچه گذاشتم و درشو قفل کردم. میخوام رها و در لحظه زندگی کنم. میخوام برای دل خودم شاد باشم به خاطر ارزشی که به وجود خودم به عنوان یک انسان قائلم شاد باشم. از قید و بند حرفای خاله زنک رها شم. بزرگتر فکر کنم و تو زندگی هدف اولم این باشه که سربلند و شاد زندگی کنم و به انسانهای دور برم هم عشق هدیه کنم بذار اونا هر طور میخوان رفتار کنن و برداشت کنن.

زندگی جدید من به لطف خدا و انگیزه و اراده خودم قشنگ خواهد شد نه به خاطر وجود بچه و مادیات زندگی من جمله خونه و زندگی خوب.

یه روز میاد که با همه اینها خداحافظی میکنیم و فقط خوبیها و بازخوردهای روح انسان هست که ماندگاره.

پ ن: کاش اینجا اینقد سوت و کور نمیشد. 

پسندها (1)

نظرات (3)

مهدیه خانوم
26 اردیبهشت 95 18:35
سلام براتون خوشحالم که تصمیم گرفتید شاد زندگی کنید و براتون آرزوی بهترینارو دارم
شیوا
پاسخ
مرسی دوست عزیز
مریم
26 اردیبهشت 95 20:31
خوشحالم که می خوای در خودت تغییر ایجاد کنی اینجوری خیلی خوبه مگه قراره چندبار زندگی کنیم که همش به غصه خوردن برای نداشتن بچه بگذره .
شیوا
پاسخ
سپاس مریم جان
مامان پری
23 تیر 95 0:33
عزیزم خوشحالم که این تصمیمو گرفتی مشکل شما چیه که بچه دار نمیشین؟ اگه میشه تو وبم بهم ج بده